6 kwi 2014

Lovely, Ibiza - 3


Lovely wypuściło na wiosnę neonową kolekcję strukturalnych lakierów do paznokci o nazwie Ibiza. Znajdziemy tam trzy kolory: żółty, różowy i pomarańczowy. Wszystkie te neonowe, piaskowe i mocno nasycone kolory są idealne na wiosnę i lato.
Kilka dni temu skusiłam się na jeden z nich, pomarańczowy z numerkiem 3.
Zdjęcia i tak nie oddają jego uroku i tej jaskrawości. W rzeczywistości jest jeszcze bardziej neonowy.

Lakier ma dobre krycie i na zdjęciach możecie zobaczyć jedną warstwę :)

Zdjęcia w świetle dziennym:



Zdjęcia z lampą:


Dopiero w domu zorientowałam się, co jest napisane na zakrętce lakieru..


Niestety lakier przeznaczony jest tylko do sztucznych paznokci. Obawiam się, że może chodzić o skład lakieru, który nie jest przyjazny dla naturalnych paznokci. Gdybym zorientowała się wcześniej, nie kupowałabym go. Nakładając dzisiaj ten lakier użyłam pod niego dwóch warstw bazy w postaci przezroczystego lakieru.
Niestety przez tą informację, lakier nie będzie gościł często na moich paznokciach, a szkoda,  bo mi się bardzo podoba.

76 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda :D Też już chciałam go kupować, aż zorientowałam się, że jest tylko do sztucznych paznokci i z zakupu musiałam zrezygnować ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że zorientowałaś się na zakupach. Ja dopiero w domu.. ehh :P

      Usuń
    2. szkoda, bo kolorek cudowny!

      Usuń
    3. ja mam pytanie bo tez zakupilam ten lakier mianowicie : chodzi o to ze pod ten lakier trzeba nalozyc żel ?? czy o co chodzi z tymi sztucznymi paznokciami??? nigdzie nie moge znaleźć info na ten temat . wie ktos może ?

      Usuń
    4. ja mam pytanie bo tez zakupilam ten lakier mianowicie : chodzi o to ze pod ten lakier trzeba nalozyc żel ?? czy o co chodzi z tymi sztucznymi paznokciami??? nigdzie nie moge znaleźć info na ten temat . wie ktos może ?

      Usuń
    5. Tak, chodzi o to, że pod tym lakierem powinien być żel, żeby lakier nie miał bezpośredniego kontaktu z płytką paznokcia. Inną opcją jest przyklejony tips, lub żel na tipsie :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolory... :) Szkoda, że jest przeznaczony do sztucznych paznokci...

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny... ale masz śliczne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne paznokietki i dłonie, aż miło popatrzeć na takie zadbane rączki :)
    kolor jest mega mega letni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, napaliłam się na niego po Twoich zdjęciach, a tu taka niespodzianka na koniec... Szkoda, że nie pomyśleli o wy[uszczeniu uniwersalnego lakieru, do kazdego typu panzokci...
    Niemniej ślicznie wygląda, a Ty masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tak napaliłam na niego w sklepie. Dobrze, że nie wzięłam do kolekcji innych odcieni :)

      Usuń
    2. Piękny! Też sobie zapisywałam go w pamięci, a tu patrzę na koniec i niestety do sztucznych paznokci, a szkoda

      Usuń
  6. Właścicielki sztucznych paznokci pewnie piszczą z zachwytu - kolor rewelka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te z naturalnymi paznokciami muszą obejść się smakiem, lub dawać dwie warstwy bazy pod niego :P

      Usuń
    2. albo założyć sztuczne :D

      Usuń
  7. Ale cudo. Muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie go dostałam w wibo-boxie i po przeczytaniu informacji na zakrętce, że jest tylko dla sztucznych to boję się go używać:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bałam :P Mam dosyć mocne paznokcie, więc po kilku dniach noszenia i dwóch warstwach bazy nic nie powinno się stać :)

      Usuń
  9. Kolorek jest bardzo ładny, szkoda że tylko do sztucznych :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny lakier, ale neony to nie moja bajka :D Szkoda jednak, że firma nie chce powiedzieć, dlaczego są to lakiery tylko na sztuczne paznokcie... i bardzo się cieszę, że tak spodobały Ci się moje różyczki :) Mam nadzieję, że wkrótce spróbujesz je zrobić i się pochwalisz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko uda mi się stworzyć coś, co będzie się nadawało do udostępnienia, to dam znać :D mam ochotę je zrobić, bo wyglądają naprawdę ciekawie :)

      Usuń
  11. szkoda, ze na sztuczne, bo wyglada pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest śliczny, ale szkoda, że nadaje się tylko do stosowania na sztuczne paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakier ma rzeczywiście śliczny kolor, ale ta informacja całkowicie mnie zniechęciła, bo nie mam sztucznych paznokci i nnigdy nie będę miała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zniechęciła do kupna innych odcieni. Gdybym zorientowała się od razu w sklepie, to bym odłożyła. A tak, no cóż.. Nawet nie podejrzewałam :)

      Usuń
  14. Szkoda, że lakier ten jest przeznaczony do sztucznych paznokci... Jego kolor jest intensywnie bajeczny i od razu przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też! Na lato będzie super, ale nie często :)

      Usuń
  15. Tylko jedna warstwa? Wygląda świetnie, tylko szkoda że do sztucznych paznokci, żeby nie zrobił krzywdy na naturalnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna! Fajnie kryje :) Mam nadzieję, że nic się nie stanie. Po 3 dniach zamierzam go zmyć :)

      Usuń
  16. Podoba mi się kolor, ale dziwi mnie, że wprowadzili do sprzedaży takie lakiery tylko do sztucznych paznokci :/
    Chyba mało kto w sklepie czyta szczegółowo informacje na lakierze do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to dziwi. Pierwszy raz spotykam się z drogeryjnymi produktami przeznaczonymi tylko dla sztucznych paznokci.. Wniosek z tego taki, że teraz trzeba czytać etykiety nawet na lakierach..

      Usuń
  17. Niesamowity kolorek, szkoda, że tylko do sztucznych paznokci:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorek jest cudny:) W życiu bym nie wpadła na to, aby przeczytać do jakich paznokci jest lakier z drogerii. Teraz już chyba będę musiała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie patrzy na zakrętki, tylko bierze kolor który mu się podoba. Od teraz też będę zwracać na to uwagę! :)

      Usuń
  19. Ślicznie wygląda! Szkoda, że nadaje się tylko do nakładania na sztuczne paznokcie :(
    Mam podobny z Golden Rose i można go nakładać bezpośrednio na płytkę paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor świetny! Idealny na lato, ale ja ostatnio na spotkaniu podziwiałam Twoje przepiękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor ma świetny :) ciekawa jestem czy faktycznie jest w stanie zaszkodzić płytce paznokcia

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda niesamowicie! Taki mega pozytywny, szkoda, że tylko na sztuczne :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Uuu, trochę lipa z tymi sztucznymi pazurami... Ale kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kolor :D, idealny na lato do brzoskwiniowej opalenizny <3. Szkoda, że stworzyli takiego cukiereczka, ale nie dla naturalnych pazurków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się dziwię, że nie jest to seria dla naturalnych paznokci i jednocześnie żałuję.. :(

      Usuń
  25. ja tak żałuje, ze ten lakier jest do sztucznych : c

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorki są przepiękne. Szkoda tylko, że mogą źle działać na pazurki:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo bardzo bardzo podoba mi się ten kolorek :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale śliczny kolorek! Tylko jak dla mnie bez sensu jest przeznaczenie tego lakieru...

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę to powiedzieć, jest nim mile zaskoczona, kolor jest rewelacyjny :) !

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolor :) Szkoda, że tylko do sztucznych paznokci, bo chętnie bym się pokusiła o niego na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurczę, piaski to nie moja bajka, ale kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie sięgam często po piaski, głównie przez trudne zmywanie. Ale jak kolor mnie urzeknie to biorę :)

      Usuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. szkoda, że tylko do sztucznych, bo wygląda cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na zdjęciu ma bardzo fajny kolor, ale wykończenie piaskowe mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kilku dniach mogę stwierdzić, że strasznie ciężko się go zmywało :P Właśnie przez ten piasek..

      Usuń
    2. Ja miałam właśnie jeden piaskowy lakier z Golden Rose i faktycznie piaski się strasznie ciężko zmywają. Ale kolor tego lakieru jest genialny, w sam raz na wiosnę i lato:) o tych porach roku rezygnuję z ciemnych kolorów i stawiam na zieleń, żółty, róż czy właśnie pomarańcz:)

      Usuń
  35. Na ładnych paznokciach każdy lakier się sprzedaje.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny kolor ;) Szkoda, że tylko na sztuczne pazurki - swoją drogą ciekawa jestem co oni tam do środka wpakowali, że nie można tego lakieru na naturalki położyć :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Przeznaczony do sztucznych paznokci, a Twoje są sztuczne? Prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są sztuczne, to naturalne paznokcie. Dlatego napisałam, że gdybym zauważyła informację w sklepie to bym go nie kupiła i żeby zaprezentować jak wygląda nałożyłam pod spód dwie warstwy bazy.

      Usuń
  38. Kolor piękny :) Ale efekt nie podoba mi się - nie lubię tego piaskowego efektu...

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiękny kolor, pewnie też bym nie zauważyła tego napisu w sklepie :/ szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolor cudowny, akurat na wiosnę lato. Szkoda, że tylko do sztucznych paznokci :(
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Neonowe kolorki to nie moja bajka. Generalnie moja bajka to czerwienie :) Wczoraj "zaszalałam" i kupiłam sobie brązowego nudziaka oraz czerń, która obecnie gości na moich paznokciach :)
    Szkoda, skoro Ci się tak spodobał, że zrobili go dla sztucznych paznokci...

    OdpowiedzUsuń
  42. ale śliczny jest ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam wszystkie 3 lakiery z tej serii i moim paznokciom na szczęście krzywdy nie robią :) Tego jeszcze nie testowałam, ale świetnie wygląda u Ciebie!
    W ogóle tak przeglądam Twoje posty na głównej stronie i widzę większość kosmetyków, które i do mnie się ostatnio wprowadziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. pierwszy raz widzę lakier tylko do sztucznych paznokci ;) ładnie wygląda, a Twoje paznokcie maja piękny kształt

    OdpowiedzUsuń
  45. Również wczoraj zgarnęłam róż i dopiero dziś przeglądając łupy zobaczyłam info:(
    Szkoda, że takowa informacja nie jest bardziej na widoku. Szczególnie, że tego typu lakiery chyba nigdy u nas nie witały w drogeriach(?) i to szczególnie w Lovely. Sporo różnych pomysłów na lakiery - neony, żele, maty, brokaty itd. więc tym bardziej nikt nie patrzy na opakowanie. A tu taki psikus...
    Z chęcią bym użyła ale troszkę się boję szczególnie, że mam stan odmienny:D A już tak się cieszyłam, że dorwałam 100% neon...

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten lakier ma świetny kolor. Kupiłam go i dopiero w domu przeczytałam, że jest przeznaczony wyłącznie do sztucznych paznokci...

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja skusiłam się na 2 lakiery, z numerkiem 1 i 3 i również zorientowałam się, że są do sztucznych paznokci dopiero w domu :( Jeszcze ich nie używałam, bo trochę się boję, jedynie sprawdziłam kolorki na paznokciu, ale szybko je zmyłam :c

    OdpowiedzUsuń
  48. wygląda świetnie :) szkoda, że tylko na sztuczne pazury :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Ze mną jest gorzej bo zorientowałam się dopiero gdy zakupiłam drugi kolor... ech... powinno to być jakoś na półce zaznaczone ��

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające aktywne linki będą USUWANE.
_______________________________________________________
Jeżeli przeczytałeś post, to zostaw po sobie ślad w komentarzu. Będzie mi bardzo miło! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...